نصب پنجره دوجداره بدون تخریب در کاشان
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
نصب پنجره دوجداره بدون تخریب در کاشان
پنج شنبه 1 دی 1401 ساعت 18:57 | بازدید : 35 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

نصب پنجره دوجداره بدون تخریب در کاشان

نصب پنجره دوجداره بدون تخریب UPVC و پنجره آلومینیومی با شیشه های دو جداره یا سه جداره در ساختمانها خیلی فراگیر شده است. مزیت ها و زیبایی آن دلیل این توسعهگسترش بوده است.با نصب پنجره دوجداره در واقع شما به دنبال مقاومت و استحکام بیشتر همراه با زیبایی نما می باشید. بد نیست جهت داشتن کیفیت مطلوب، نصب پنجره را به افراد متخصص و حرفه ای بسپارید.جهت نصب پنجره دوجداره بایستی به چند نکته توجه نمایید. از جمله اینکه پنجره ویژگی های تحمل بارهایی که قبل و بعد از استفاده به آن وارد می شود را داشته باشد.نکته دیگر اینکه در نـصب پنجره دوجداره آب بندی و درزبندی به طور کامل و اصولی انجام شده و با دقت از ورود و خروج  صدا، گرما و سرما جلوگيری شود.شرایط آب و هوایی و دما در نصب پنجره دوجداره UPVC موثر است، بنابراین نصاب باید این موارد را رعایت کند تا دچار مشکلاتی از قبیل شکستن و خم شدن پنجره دو جـداره نشود.در آخر اینکه نصب پنجـره دوجداره به شکلی باشد که بدون هیچ مشکلی باز و بسته شود.

نکات مهم برای نصـب پنجره UPVC بدون تخریب
یکی از نکات مهم برای نصب پنجره دوجداره UPVC پاکسازی محل نصب است و پس از آن قرار دادن چهارچوب پنجره و تراز کردن آن و تقسیم بادخور می باشد.ایجاد سوراخ های مناسب در محل نصـب پنجره یکی از مواردی است که باید توجه و دقت بیشتری به آن داشت تا کیفیت و تمیزی کار تضمین شود و سپس یراق آلات بررسی شوند.ثابت کردن پنجره دوجداره با استفاده از پیچ های مناسب و متناسب با وزن پنجره و درزبندی با تزریق فوم و چسب مخصوص نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردارند.نصب شیشه ها و انداختن زهوار، کندن برچسب ها و لیبل های پروفیل در بخش هایی که پس از انداختن شیشه دسترسی به آن ها مشکل است و همچنین رگلاژ پنجره UPVC نکات مهم برای نصب پنجره دوجداره می باشند.پنجره دو جداره  خاصیت پلیمری داشته و به همین علت از تحمل دمایی بالایی برخوردار می باشد، پیش از نصب پنجره بایستی در دمای استاندارد ۵ تا ۳۵ درجه نگهداری شود.در زمان استفاده از پنجـره دوجداره UPVC فشار خاصی به آن وارد نمی شود،  بنابراین بهتر است از جابجایی بیش از حد آن قبل از نصب جلوگیری شود .یک پنجره با کیفیت و مناسب که یراق آلات رگلاژ پذیر و پروفیل استاندارد دارد، پس از نصب، فشار و وزن بیش از یک صد کیلو گرم را در سطح یک لنگه خود تحمل می کند و شیشه، یراق، پروفیل و جوش آن بدون آسیب بوده، از رگلاژ خارج نمی شود.

مدت زمان انجام و نصب درب و پنجره دوجداره هر پروژه
به لحاظ آنكه توليد درب و پنجره دوجداره توسط گروه صنعتی الماس  در کاشان كاملاً مكانيزه بوده و با ماشين آلات پيشرفته انجام مي گيرد ، توليد آنها نسبت به درب و پنجره هاي آهني ، آلومينيومي سريع تر است. نصب درب و پنجره های دوجداره upvc نيز احتياج به عمليات بنايي نداشته و با پيچهاي مخصوص به ساختمان متصل شده و با فوم مخصوص درزگيري و عايق مي شود. به همين دليل عمليات نصب نيز بسيار سريع است.

قیمت پنجره دوجداره کاشان

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره کاشان از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :